Hälsa Hälsa

En klapp på kinden.

Vågen visade inte något stort plus, trots gårdagens ångestätande.
Detta gav mig en ännu större pepp att bli hälsosam och motionera.

För även fast jag gjorde fel, och fyllde min kropp med saker som bara får mig att må illa,
så gav vågen mig en klapp på kinden och sa "Det är okej, alla gör misstag, den här gången slipper du straff".

 

Jag borde göra en överenskommelse med mig själv.

Jag borde lova att varje gång jag känner att jag är på väg under ytan,

och tänker ta till onyttig mat i ohälsosamma mängder för att kunna sjunka som en sten,

så borde jag istället skriva av mig. Placera mina tankar på ett virtuellt papper.




/M.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

oh tack så hemskt mycket :) gud va glad jag blir. TACK!! och detsamma vännen! :D:D

2010-01-21 @ 19:09:34
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0