Hälsa Hälsa

Den lilla sjöjungfrun.

Dagen har varit rörig,
och jag saboterar för mig själv.
Åter igen, illamående.
Men det är okej.

För min lillebror är söt,
han äter upp min mat,
så att jag inte ska kunna spy upp den.

Han tittade på The Little Mermaid med mig också.
Åh, vad jag har älskat de filmerna.

Jag har tänkt lite idag,
på vad jag äter.
För antingen äter jag ingenting,
eller så spyr jag bara.

Jag måste ta mig själv i kragen,
och göra en ordentlig och nyttig viktnedgång.
En som håller i längden.
Precis som jag lovade mig själv att jag skulle.

Men nu är jag febersvag och ynklig,
så jag behöver inte bry mig om någonting sånt alls.
Utan jag får lyssna på dålig musik och le.


/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0