Hälsa Hälsa

Varierande matschema.

Planerade just min veckomeny.
Vad tycker ni?


Måndag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.

Tisdag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.
Och en fucking semla. (Jävla dag.)

Onsdag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.

Torsdag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.

Fredag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.

Lördag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.

Söndag: Nutrilett, morot- och grukstavar och ett äpple.


Variation är överskattat.
Tror ni jag klarar det?


/M.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för din kommentar, jag blev jätteglad! :D



Klart att du kommer klara det!! :D Dock kan jag faktiskt rekommendera att du skippar morots/gurkstavarna och bara håller dig till nutriletten eftersom de stimulerar suget så du inte kommer till ketonfasen :) Men å andra sidan är det ju UNDERBART att få tugga på något :P Kämpa på! :D

2010-02-16 @ 15:15:34
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0