Hälsa Hälsa

Spiderman wants you.

Känns lite som om jag skriv väldigt mycket om saker jag vill ha.
Som t.ex. en massa kläder.

Men grejen är att jag är ändå ganska många kilo mindre än jag var i somras,
och jag har inte köpt några nya kläder än.
Kan ni tänka er hur illa allting passar?
Och speciellt om man lägger till det faktum att
jag innan bara gick omkring i förstora kläder,
för att dölja och gömma mig själv.

Kan ni tänka er hur stora alla mina kläder är?





Yeah. I'm kind of a sucker for lame t-shirt prints.


/M.

Kommentarer
Postat av: fight for the "fit for fight"

ohhh, inte bara jag som ääälskar coola (haha töntiga) t.shirts med tryck, fan va najs! :D

2010-02-16 @ 21:27:56
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: elli

SV: Tack detsamma! <3



Åh vilka fina t-shirtar, vart är den med flagga på ifrån? (a)



Take care <3

2010-02-16 @ 23:05:38
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0