Hälsa Hälsa

Kom ihåg det här & sommaren blir din.

Har skrivit upp en planering för veckans pluggande.
Orkar fan inte göra någonting mer idag.
Har sån jävla huvudvärk.

Gjorde återigen en note-to-self i handen.

(Och ja, jag har stora händer.)



Texten går bort ganska snabbt när man tvättar händerna,
men då får man spendera någon minut med att fylla i meddelandet igen.
Och på det viset blir man åter påmind om vad det är man kämpar för.

Beach 2010 är ganska självklart,
och nya kläder som jag både behöver och vill ha.
Med 2-veckors-skillnad syftar jag på att om jag håller ut i två veckor till med min diet,
så kommer jag förhoppningsvis kommit någonstans med min viktnedgång.



Råkar ni har några bra tips att dela med er av? ♥

Vad som helst liksom.


/M.

Kommentarer
Postat av: KiTTY

Tack så mycket, vad söt du är =)



Jag är också rädd att jag ska få panik som jag alltid fick förr.. ska nog köra med både måttband och vågen. Fast försöka begränsa vägningen till 1, max 2 ggr/dag.



Kör du på nån speciell diet eller räknar du bara kalorier? Kram

2010-02-21 @ 19:43:02
URL: http://xsmall.bloggplatsen.se/
Postat av: Emelie

Jag väger mig nog minst 3 gånger om dagen.



Vad är det för diet du ska köra på? :)

2010-02-21 @ 21:12:45
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: e

nämen oj TACK! himla glad blir jag nu, tack tack så mycket! vilken fin blogg du har, nu måste jag ju börja följa dig :)

2010-02-21 @ 21:25:08
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0