Hälsa Hälsa

Fuck you very much, genuppsättningar.

Revelation no.1:
På mammas sida är man tjock när man är ung,
och smal när man är gammal.

På pappas sida är man smal när man är ung,
och tjock när man är gammal.

Man ärver ungefär hälften från varje förälder.

Jag är tjock nu, som ung, precis som mamma.
Därför måste jag bli som pappa när jag blir gammal.
Tjock. Tjock. Tjock.


När jag delade med mig av dessa tankar så skrattade dem åt mig.
För jag kan kontrollera det här själv.
Det sa dem. Det var som om de trodde på mig.
På riktigt.

Att gå ner i vikt handlar om kontroll,
och jag har snart ett fullständigt grepp om situationen.

Sug på den du, förutbestämda och dömande genuppsättningar.

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0